La unitat Arxiu i Gestió de Documents es constitueix com una unitat administrativa de caràcter central que dóna servei a tota l'estructura administrativa i acadèmica de la Universitat, i que sota la dependència de la Secretaria General de la UdL és l'encarregada de l'organització, la gestió, el tractament, la custòdia i la difusió dels documents que formen part del patrimoni documental de la Universitat. [+]

Què vols fer?

   Tancament de la primera fase del projecte 40 anys després

17/10/2018/ Un cop passada la barrera del curs acadèmic 2017-2018 posem punt i a part a la primera fase del projecte "Quaranta anys després. El retorn dels estudis de Medicina a Lleida (1977)", que ha suposat la catalogació de bona part dels documents de la Facultat de Medicina i s'ha encarregat de rememorar els inicis de l'actual Facultat a Lleida.

  De mica en mica s’omple la pica

10/10/2017/ Continua el projecte que commemora el 40 aniversari de la Facultat de Medicina de Lleida, que ja es troba en la fase de enregistrament. S’han entrevistat algunes de les personalitats que van formar part d’aquesta etapa de la universitat i que han volgut aportat el seu granet de sorra amb les seves anècdotes.

  Nou gestor documental i pròximes previsions del projecte de Medicina

26/07/2017/ La setmana passada es va dur a terme l'encàrrec de la gestió que s'ha signat per part de la Universitat de Lleida amb el CSUC per a la posada en marxa d'un nou gestor documental consorciat amb les universitats Rovira i Virgili, la Universitat de Vic- central de Catalunya i la Universitat de Lleida.