TERMINIS:
Convocatòria 2024/25 oberta del 20 de NOVEMBRE AL 18 de DESEMBRE de 2024, 14:00 hores.
INSTRUCCIONS PER FER LA SOL·LICITUD
Llegiu bé totes les instruccions que se us dóna per complimentar la sol·licitud.
La sol·licitud consta de vàries parts:
- Dades personals
- Estudis actuals
- Mobilitat desitjada
- Coneixements d'idioma
- Mobilitats anteriors
- Informacions complementàries (discapacitats, dades bancàries, etc.)
- Documentació necessària: hi ha documentació que és obligatori pujar-la a la sol·licitud, si no es carrega, la sol·licitud no es pot finalitzar i enviar. La resta de documentació complementaria es pot enviar per correu electrònic escanjada a l'Oficina de Relacions Internacionals (ri@udl.cat), en un termini màxim de 10 dies naturals des de que finalitza el període de sol·licitud.
- Documentació que cal pujar a la sol·licitud (escanejada i amb bona qualitat, no s'acceptaran fotografies de mòbil):
- Fotografia tipus carnet (format jpg)
- Fotocòpia DNI o NIE vigent per les dues cares (format pdf)
- Matrícula curs actual (format pdf)
- Contracte acadèmic provisional (Obligatori pujar un per cadascun dels destins sol·licitats) (omplir i escanejar en format pdf)
- Acreditació número bancari IBAN (format pdf). Heu de ser titulars del compte bancari acreditat.
Un cop omplerta la sol·licitud, enviar-la on-line (recordeu que ara ja no la podreu modificar). Es generarà un pdf que us podeu descarregar i quedar com a comprovant. No cal presentar-lo a Relacions Internacionals. Si el pdf no es genera i teniu dubtes si s'ha enviat correctament, envieu un correu electrònic a: ri@udl.cat
SOL·LICITUD
Accedir al formulari on-line en aquest enllaç: SOL·LICITUD
Registre: Per a poder fer la sol·licitud us heu de registrar amb un nom d'usuari i contrasenya (part dreta de la pantalla)
IMPORTANT:
A l'hora de registrar-vos, fiqueu el vostre nom i dos cognoms EN MAJÚSCULES I SENSE ACCENTS, perquè així constarà a la sol·licitud.
Registreu-vos amb un correu electrònic que utilitzeu sovint.
Recordeu aquestes dades perquè us permetran accedir a la vostra sol·licitud i fer-ne les modificacions. La sol·licitud es pot modificar tants cops com calgui, sempre i quan no s'hagi enviat. Un cop enviada, ja no es pot modificar, és definitiva.
Autenticació: Un cop us heu registrat, accediu a la sol·licitud en línia introduint el correu electrònic i el password utilitzat en el registre i el codi captcha de seguretat a la part esquerra de la pantalla.
MOLT IMPORTANT: Si sortiu de la sol·licitud i torneu a entrar, fixeu-vos bé que l'enllaç a la barra del navegador acabi en /spa, si acaba en /eng, canvieu-ho per /spa, sinó el formulari no funcionarà correctament.