Concurs públic per a la contractació la redacció d’un avantprojecte de 2.700 m2, la redacció d’un projecte executiu de 1.700 m2, obra civil, instal·lacions i projecte seguretat i salut, la redacció d’un projecte per a la sol·licitud de llicència mediambiental i la direcció de les obres d’arquitecte, aparellador i coordinador de seguretat i salut, per a la construcció d’un edifici de Serveis en el campus de l’Escola Tècnica d’Enginyeria Agrària (ETSEA) de la Universitat de Lleida. (expedient: 2005/CA-2)
- Anunci DOGC 4330 de 24/02/2005
- Anunci DOGC 4343 de 15/03/2005 pel qual s'amplia el termini de presentació d'ofertes
- Anunci DOGC 4399 de 6/6/2005 pel qual s'adjudica el contracte a SIERRA ROZAS ARQUITECTOS SCP per 161.000 EUR (IVA incl.) (NOU: 6/6/2005)
- Plecs de clàusules administratives
- Plànols de situació de l'edifici al campus (format autocat o format pdf)
- Informació general:
- Termini de presentació d'ofertes.- S'AMPLIA EL TERMINI I FINALITZA EL DIA 22 DE MARÇ DE 2005 a les 14 hores
- Per qualsevol informació relacionada amb les clàusules administratives: poden trucar al 973 702020 o millor, poden adreçar-se a la Secció de Contractació esterv@afin.udl.es (indicant el núm. d'expedient en l'assumpte, se us contestarà amb la màxima celeritat)
- Per informació relacionada amb qüestions tècniques: poden adreçar-se a la Oficina Tècnica d'Infraestructures (telèfon 973 702243) o a l'adreça nestor@oti.udl.es
- Lloc de presentació de les ofertes.- Registre General de la Universitat de Lleida (Plaça de Víctor Siurana, 1, 25003 Lleida, en horari de dilluns a divendres de 9 a 14:00 (cal adjuntar als sobres tancats el document degudament omplert i signat de "Sol·licitud de participació" que figura en un dels annexes dels plecs)
- NIF de la Universitat: Q7550001G (a efectes de constituir la garantia)
-
Algunes consultes sobre la documentació en matèria de prevenció de riscs que cal presentar :
PREGUNTA : Si el licitador és autònom, cal que presenti aquesta documentació? RESPOSTA: Si, una vegada consultat el nostre Servei de Prevenció i tenint en compte la normativa vigent en aquesta matèria (Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscs laborals i el Reial Decret 171/2004 que desenvolupa l’article 24 de l’esmentada Llei en matèria de coordinació d’activitats empresarials, obliga totes les empreses a assumir l’activitat preventiva) PREGUNTA : Quina documentació han de presentar totes les empreses? RESPOSTA: La sol·licitada en l’ANNEX VI del plec de clàusules administratives, on s’indica quina documentació s’ha de presentar en cada fase
- ADVERTIMENT sobre l'obertura pública de proposicions.-
HORA: 10.00 hores
- Nota Important: Per aquelles persones que estigueu interessades en participar en aquest concurs, us demano que a l'adreça ( esterv@afin.udl.es) trameteu un correu (assumpte: concurs 2005/CA-2) indicant nom de l'empresa, persona de contacte i telèfon, per si calgués fer algun avís, amb posterioritat a la seva consulta. Si és així, des de la Secció de Contractació se'ls trametrà un correu electrònic o es farà una trucada telefònica, informant de la incidència.