EXPOSICIÓ: ALMÍDICS GLICEROFÀLICS | LOU CORNELLÀ
Campus de Cappont |
Universitat de Lleida
Del 25 de Febrer al 20 de Març de 2009

Lou Cornella exposa a la Universitat de Lleida Sense títol 8 (pintura mixta)
Una vintena de pintures de gran format, aplegades sota el sorprenent títol Almidis glicerofàlics, s'exposen a partir d'aquest dimecres i fins el proper 20 de març al campus de Cappont de la UdL. La mostra, que s'inaugura a les set de la tarda a la Sala d'exposicions del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, presenta obres de l'artista lleidatana Lou Cornella realitzades durant els últims tres anys.

Llicenciada en Belles Arts per la Facultat de Sant Jordi de Barcelona, Lou Cornella afirma que pinta per necessitat. En aquesta mostra hi descobrirem part de l'ànima del seu art. De fet, el mot "almidis", inventat per ella, barreja ànima i midó, ens explica, mentre que "glicerofàlics" es refereix als àcids que conté la pintura utilitzada i que, segons Cornella, li permeten moviments i textures totalment noves. El visitant podrà resseguir les pulsions vitals d'aquesta jove pintora lleidatana a través d'aquesta mena de paisatges aeris, on els colors blau, negre, vermell i el traç en són elements destacats.

Amb dos exposicions recents a Santiago de Xile, una exposició al Cafè del Teatre de l'Escorxador i un projecte per mostrar més obra a Sao Paulo, Lou Cornella, ens recorda les paraules de Miquel Barceló, "l'art existeix quan amb l'ànima no en tenim prou".

MÉS INFORMACIÓ

www.representarte.com (Lou Cornellà)