Programa "Beca Santander Idiomas | English Up - British Council" 2020-2021

Descarregar pdf

El Banc Santander convoca 77 ajuts per  estudiants de la UdL dins el programa de " Beques Santander Idiomas-English Up - British Council". L'objectiu del programa és reconèixer l'excel·lència acadèmica i impulsar l'ocupabilitat dels universitaris a través de l'aprenentatge de la llengua anglesa.

El programa consta de :

•  10.000 cursos de 25 hores d'autoaprenentatge on line de l'anglès amb  British Council, entre novembre i gener.
  •  1.000 cursos de 15 hores de classes online amb professor durant el trimestre de gener a abril.
  •  100 viatges d'estudi de 3 setmanes al Regne Unit  en universitats  britàniques, inclós vol i allotjament i formació d'anglès , durant l' estiu de 2021.

Sol·licitud de l'ajut

El termini de presentació de sol·licituds va finalitzar el 8 de novembre de 2020.

Informació i Orientació Universitària

Negociat de Suport als estudiants