Presentació: El Quijote de Cervantes de tu puño y letra

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Saló Víctor Siurana (Rectorat)
Inici:
 |

Presentació del projecte i inauguració de l'exposició El Quijote de Cervantes de tu puño y letra amb Joan Busqueta (vicerector de Cultura i extensió universitària), Lola González (professora de la UdL responsable del projecte) i Javier Aparicio (Universitat Pompeu Fabra).

La professora Lola González presentarà el projecte "El Quijote de Miguel de Cervantes de tu puño y letra", que va començar durant el curs 2004-2005 com a homenatge de l'estudiantat, professorat, personal d'administració i serveis de la Universitat de Lleida a la immortal obra de Cervantes. Al llarg d'aquests anys més de 350 persones de diferents àmbits han copiat un fragment de l'obra.

Javier Aparicio Maydeu (catedràtic de Literatura Espanyola i Literatura Comparada del departament d'Humanitats de la UPF) impartirà la conferència: La progenie del Quijote, un clásico y su influencia pluridisciplinar.

quijoteUdL