Jornades Virtuals de Portes Obertes de la UdL

Jornades Virtuals de Portes Obertes de la UdL
Inici:
 |

La Universitat de Lleida (UdL) celebra els dissabtes 24 d'abril i 15 de maig les seues segones Jornada Virtuals de Campus Oberts, obligada per l'estat d'alarma arran de la pandèmia de COVID-19. Els equips directius i el professorat dels diferents centres informaran, mitjançant sessions virtuals, sobre l'oferta de titulacions, els recursos i els serveis que ofereix la UdL a l'alumnat de Batxillerat i cicles formatius de grau superior i les seues famílies. Mentre, docents, estudiantat universitari i personal de la unitat d'Informació i Orientació Universitària respondrà el xat de consultes.

En les sessions informatives, els equips directius explicaran temes com ara les titulacions oficials, les sortides professionals, els projectes d'internacionalització o les pràctiques en empreses. Després, els assistents podran conversar de forma virtual amb professorat i alumnat per preguntar tot allò que vulguin.

Una altra via de contacte seran els xats, atesos per alumnat de cada centre i el personal d'Informació i Orientació Universitària. En aquest cas, respondran les consultes relacionades amb les beques i ajuts de la UdL, l'orientació laboral, les terceres llengües, l'allotjament i els serveis i recursos que ofereix la UdL; així com els dubtes relacionats amb la vida universitària.