Informació de l'esdeveniment
Lloc:
En remot
Web:
Accedir a la sessió en remot
Inici:
 |

A les 17h, conferència inaugural: Quan els "m'agrada" són el negoci. Una introducció als aspectes materials de les xarxes socials amb perspectiva de gènere, a càrrec d'Asunción Bernárdez, professora titular de laUniversitat Complutense de Madrid de Comunicació i Gènere, dins les Jornades: Discursos i pràctiques feministes als mitjans de comunicació i a les xarxes socials.

A les 18h, Taula rodona:

És feminisme tot el que lluu?, amb Iolanda Tortajada, professora dels Estudis de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili.

La revolució feminista a l'agenda cultural?, a càrrec d'Anna Zaera, periodista i comissària Femme inarts.

Com representar la realitat amb una miradafeminista? Debats i estratègies en la tradició documental, a càrrec de Núria Araüna, professora dels Estudis de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili.

Periodisme feminista: genealogies, fonamentsteòrics i discursos per a la produccio informativa contrahegemònica, a càrrec de M.ª Teresa Vera, professora de Periodisme de la Universitat de Màlaga.

Feminisme gitano a Espanya: lluita jove iinterseccional, a càrrec de Cilia Willem, professora de Comunicació Audiovisual de la Universitat Rovira i Virgili.

Modera: Marta Corcoy i Rius, presidenta del'Associació de Dones Periodistes de Catalunya.

JornadesDiscursosiPractiquesFeministesUdL2021