Celebració de l'Any Nou Xinès a la UdL

|
Finalització:
 |

17.00 h Inici de la celebració de l'Any Nou Xinès a la UdL, amb Neus Vila (vicerectora d'Estudiants), Àstrid Ballesta (vicerectora de Relacions Internacionals i Cooperació), Joan Julià (director de la Càtedra d'Estudis Asiàtics de la UdL) i Chang Shiru (director de la Fundació Institut Confuci de Barcelona).

17.45 h Conferència a càrrec de Manel Ollé (professor de la UPF): “El cicle festiu xinès: rituals, menjars i tradicions”.

18.30 h Visita guiada de l’exposició: “L'àlbum Frandon: fotografies de Juan Mencarini en el Fuzhou de 1890”, a càrrec de Xavier Ortells, comissari de l’exposició. Exposició cedida per l'Institut Confuci de Barcelona.

19.30 h Inici de tallers oberts al públic: taller de cal·ligrafia, paper retallat, etc.

20.30 h Cloenda: cançons tradicionals xineses.

Tots els actes són oberts al públic.

Carregant el reproductor...
anynouxinesUdL1