2a Jornada Stat Wars: L'imperi de les dades

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Auditori del Centre de Cultures (Campus 1 d'Octubre-Cappont)
Inici:
starwarsudl2018

Inici de la 2a Jornada Stat Wars: L'imperi de les dades, per a alumnat de secundària.

El projecte busca portar l'Estadística fora de l'aula, amb la finalitat d'aconseguir que els i les joves estudiants siguin conscients, amb Diversió i Jocs, que vivim en un Món ple de Dades i que l'estadística es útil per  estimar els índex d'audiència, per ajudar als smartphones, per combatre malalties o per saber si guanyaràs la loteria.

L'activitat té el format de xerrada – concurs i s'hi desenvolupen diferents jocs, en els quals es participa individualment o en grup, per tal de resoldre els problemes quotidians abordables mitjançant tècniques estadístiques. Amb aquestes activitats es pretén crear un clima interactiu amb la participació dels assistents, tot despertant la consciència critica respecte al tractament de dades.