EXPOSICIÓ

CHARLIE HEBDO

Del 7 al 30 d'abril de 2016
Vestíbul del Rectorat / Facultat de Lletres

L'exposició conté els números setmanals del darrer any de Charlie Hebdo i serveix com a homenatge al setmanari francès, després del primer any de l'atemptat contra la seu de la revista satírica. A conseqüència d'aquest atac, 12 persones moriren i 11 més resultaren ferides, 4 de les quals en estat greu.

Aquesta exposició, com el setmanari mateix, vol mostrar valors com la llibertat d'expressió, la laïcitat en la vida social, etc.

Organitza l'exposició -cedida per l'Escola Oficial d'Idiomes de Lleida- el Vicerectorat d'Activitats Culturals i Projecció Universitària de la UdL, en col·laboració amb l'Institut de Llengües.

Inauguració de l'exposició: Dijous, 7 d'abril, a les 12.00h | Vestíbul de l'Edifici del Rectorat
A càrrec del vicerector d'Activitats Culturals i Projecció Universitària de la UdL, Joan Biscarri, i de la cap del Departament de Francès de l'EOI, Cristina Torrent.

Portada del 18 de novembre de 2015, dia posterior als atemptats de París.

Exposició Charlie Hebdo