Del 5 al 30 de juny de 2012 | Galeria de l'Institut d'Estudis Ilerdencs

Exposició fotogràfica col·lectiva
INTIMITAT AL DESCOBERT

Inauguració: dimarts 5 de juny a les 20 h al pati interior de l’IEI

Aquesta mostra ha estat organitzada pels alumnes de l’assignatura d’Organització d’Esdeveniments Públics del Grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals de la Universitat de Lleida, que imparteix la professora Marcel·la Andreu. Les imatges són obra de l’alumnat del grau i han estat seleccionades amb la col·laboració de la professora de fotografia, Iolanda Gòdia, que també hi ha participat.

Li cal el reproductor de Flash per veure aquesta animació
.

Fotògrafs
: Maria Adillón, Luis Alfaro, Carla Benito, Adrià Berrocal, Raquel Blanch, Carla Castellanos, Gemma Castelló, Ruth Castells, Alba Charles, Imma Gonzalez, Sandra Llana, Antonio Lleida, Manuel López, Miguel Macías, Dani Martínez, Àngels Ortiz, Josep Maria Sanz, Eli Sarraseca, Marina Serra, Alex Sisó, Marina Suñer, Alice Tapiol, Juan Moreno, Inês Sofia Sécio, Karina Villagomez, Karla Angélica Martínez, Eduardo Morales, Jose Carlos San Germán, Laura Solé, Roger Tee, Miriam Garcia, Iolanda Gòdia.

“Una lectura nocturna a la llum d’una espelma, encontres fortuïts en uns lavabos públics, un relaxant bany d’escuma o una trobada vespertina en una terrassa. Allò que cadascú percep com a íntim varia en funció de cada individu. En els darrers anys, l’expansió d’Internet i les noves tecnologies han ampliat l’espectre d’allò que es considera públic, i han relegat la intimitat a un plànol més reduït i amagat. En aquest context, les persones intenten preservar amb especial cura aquelles coses que consideren més privades i personals.

Intimitat al descobert és el resultat d’una pràctica realitzada, durant tot el quadrimestre, pels alumnes de l’assignatura d’Organització d’Esdeveniments Públics. La intenció de la professora, Marcel·la Andreu, ha estat posar en pràctica tots aquells coneixements adquirits a l’aula i amb l’esforç dels alumnes s’ha fet possible aquesta exposició col·lectiva, que mostra el treball dels estudiants de Comunicació i Periodisme Audiovisuals".

Organitza: Alumnes de l’assignatura d’Organització d’Esdeveniments Públics del Grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals de la UdL.
Amb el suport de: Institut d’Estudis Ilerdencs
Col·labora: Facultat de Lletres de la UdL, Celler La Gravera

video platformvideo managementvideo solutionsvideo player

Darrera modificació: