26a REUNIÓ DE LA SOCIETAT ESPANYOLA
    DE SINOLOGIA I PATOLOGIA MAMÀRIA
Del 17 al 19 d'octubre de 2007
EDIFICI ANNEX CENTRE DE CULTURES

Reunió de la Federació Espanyola d'Associacions de Dones Afectades pel Càncer de Mama (FECMA)

Europa Donna | European Parlamient Group Breast Cancer (EPGC)

Reunió Multidisciplinar d'Infermeria i Tècnics/ques Especialitzats en Patologia Mamària (SETS)

26a Reunió de la Societat Espanyola de Senologia i Patologia Mamària (SESPM)
Un any més, la Societat Espanyola de Sinologia i Patologia Mamària (SESPM) celebrarà la seva Reunió. En aquesta ocasió la Universitat de Lleida serà la seu de la 26ª reunió, del 17 al 19 d'octubre de 2007. La Unitat Funcional de Mama de l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida i la Fundació de la Universitat de Lleida organitzaran aquest aconteixement.

El Parlament Europeu participarà amb una delegació de l'European Parliamentary Group on Breast Cancer (EPGBC) així com l'Europa Donna que tutoritzaran aquesta reunió.

La 26ª Reunió Nacional de la Societat Espanyola de Sinologia i Patologia Mamària, comptarà amb la presència del doctor Umberto Veronesi, que serà investit Doctor Honoris Causa per la Universitat de Lleida qui, a més, participarà al programa científic amb alguns membres de l'European Institut of Oncology (EIO).

A més, el Doctor Luigi Cataliotti, president de l'European Society of Mastology (EUSOMA) exposarà els estàndards de qualitat europeus de les Unitats de Mama.

::::  MÉS INFORMACIÓ  ::::

www.congresosenologia.com
   organizacion@congresosenologia.com
   Tel. 973 24 36 83 - 973 00 35 58 / 59

Secretaría técnica y científica:

Fundació Universitat de Lleida
   Tel. 973 00 35 53 / 49