INAUGURACIÓ DEL CENTRE DOLORS PIERA D'IGUALTAT D'OPORTUNITATS I PROMOCIÓ DE LES DONES

DIMECRES 10 D'OCTUBRE DE 2007, A LES 17.00h
AUDITORI DEL CENTRE DE CULTURES I COOPERACIÓ TRANSFRONTERERA

fletxa PRESENTACIÓ:

El Centre Dolors Piera d’Igualtat d’Oportunitats i Promoció de les Dones neix amb la voluntat de fomentar la igualtat d’oportunitats entre dones i homes. Amb la creació d’aquest centre, únic a la xarxa d’universitats catalanes, la Universitat de Lleida adquireix el compromís de treballar en aquest sentit en l’àmbit universitari i en la societat en general. El Centre es proposa contribuir a la conscienciació de la discriminació de les dones i a la promoció d’aquestes treballant en la difusió del coneixement sobre les dones i elaborat per les dones, en la inclusió de la perspectiva de gènere en la docència, en la recerca i en la gestió, en l’assessorament a les i als professionals, a les institucions públiques i privades, i en la cooperació internacional.

fletxa PROGRAMA:

fletxa-left Projecció d'un audiovisual de presentació del Centre
fletxa-left Lliçó inaugural: La Universitat com a promotora de polítiques d'igualtat
    A càrrec de Marina Subirats Martori, catedràtica de Sociologia de la UAB
fletxa-left Signatura pública del Conveni de col·laboració entre l'Institut Català de les dones i la Universitat de Lleida
fletxa-left Parlaments a càrrec de:
  • Iolanda Toratajada, presidenta del Seminari Interdisciplinar d'Estudis de la Dona
  • Mari Àngeles Calero, directora del Centre Dolors Piera d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les dones
  • Marta Selva, presidenta de l'Institut Català de les Dones
  • Joan Viñas, rector de la Universitat de Lleida

fletxa-left Visita a l' exposició: Dones Sindicalistes. Cedida per l'Institut Català de les Dones
fletxa-left Refrigeri