Nitrogen Workshop

15th NITROGEN WORKSHOP
Towards a better efficiency in Nitrogen use

Lleida, del 28 al 30 de maig de 2007

Auditori Centre de Cultures Campus de Cappont

fletxa-grisCONTEXT

Es tracta d’un congrés científic internacional itinerant i normalment bianual sobre la temàtica del nitrogen (N). L’àmbit és bàsicament europeu. Es preveu una assistència de 300 persones, ja que aquesta va ser l’assistència en l’edició anterior.

En la quinzena edició es donarà èmfasi a la problemàtica del nitrogen en l’àmbit mediterrani, per la qual cosa es preveu també l’assistència de congressistes dels països mediterranis no europeus. Serà la primera vegada que aquest Workshop es realitza en un país mediterrani.

fletxa-grisOBJECTIU

L’objectiu d’aquest congrés es l’intercanvi internacional d’informació sobre l’estat actual del coneixement, la investigació i la transferència en la gestió del nitrogen (N) en sistemes agraris, en particular en sistemes agraris mediterranis.

fletxa-grisORGANITZADORS

Red para el Uso Eficiente del Nitrógeno en la Agricultura (RUENA, www.ruena.csic.es )
Departament de Medi Ambient y Ciències del Sol (DMACS) de la Universitat de Lleida (UdL)
Departament d’Agricultura, Ramaderia i Pesca (DARP). Generalitat de Catalunya.
Fundació Universitat de Lleida

fletxa-gris MÉS INFORMACIÓ