mercatec07MERCATEC'07

25001 Lleida

PRESENTACIÓ
QUÈ ÉS EL MERCATEC LLEIDA

És una exposició de treballs i projectes de Tecnologia de diversos centres educatius de les comarques de Lleida.

Ofereix als estudiants la possibilitat de mostrar les seves creacions tecnològiques als seus companys i companyes i al públic general.

- Motiva l’aprenentatge de la Tecnologia.
- Informa la població del nivell d'ensenyament de la Tecnologia.

El MERCATEC mostra l'aprenentatge dels conceptes més importants de la Tecnologia: El procés i el producte. El procés entès com una successió lògica i creativa de passos que, partint d’uns requeriments donats, condueixen a l’obtenció del producte o solució que els satisfà. Determinar un problema, fer-ne la recerca d’informació, generar idees, seleccionar la millor solució, redactar el projecte, realitzar-ne la construcció, fer-ne els assaigs corresponents i finalment avaluar el producte són els passos seguits per a l’elaboració de tots els projectes presentats. Aquest ha de ser el procés lògic de molts dels aprenentatges de la Tecnologia i el que volem mostrar al MERCATEC.

PROGRAMA D’ACTIVITATS

DIJOUS 22 DE MARÇ

MERCATEC PER A 2N CICLE ESO I BATXILLERAT

9:00h. Recepció dels participants i lliurament de la documentació.

9:30h. Acte d’inauguració i presentació dels projectes per part de l’alumnat participant. Estan convidats a intervenir-hi:

Excm. Sr. JOAN VIÑAS SALAS, rector de la Universitat de Lleida; la Sra. ISABEL DEL ARCO BRAVO, Vicerectora de docència de la Universitat de Lleida; el Sr. ANTONI LLEVOT LLORET, Director dels Serveis Territorials d’Educació a Lleida; l’Excm. Sr. ÀNGEL ROS DOMINGO, Alcalde de Lleida; el Sr. RAMON ROURERA JORDANA, Director de l’ICE; i el Sr. FERRAN BADIA PASCUAL, Director de l’Escola Politècnica Superior.

L’acte tindrà lloc a l’Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera de la la Universitat de Lleida (Campus de Cappont Av. Jaume II, 67).

11:00h. Pausa per esmorzar.

11:30h. Mercatec i activitats paral·leles. Obertura als centres visitants.

14:00h. Pausa per dinar.

15:30h. Mercatec i activitats paral·leles

17:00h. Finalització Mercatec dijous.

18.30h. Conferència per al professorat de Tecnologia: L’àrea de Tecnologia: el nou currículum. Perspectives de futur a càrrec de JORDI FONT-AGUSTÍ, inspector d’E ducació i escriptor. La conferència tindrà lloc a l’ IES Escola del Treball: c. Pi i Margall, 51 de
Lleida.

DIVENDRES 23 DE MARÇ

MERCATEC PER A 1R CICLE ESO

09:30h. Obertura del Mercatec de divendres i les activitats paral·leles.

11:00h. Pausa per esmorzar.

11:30h. Mercatec i activitats paral·leles.

13:00h. Acte de Cloenda del Mercatec 2007. Estan convidats a participar-hi: Sr. JOSEP M. ESQUIROL CALAF, Director de la Fundació Epson | Institut de Tecnoètica; Sr. RAMON ROURERA JORDANA, Director de l’ICE; Sr. FERRAN BADIA PASCUAL, Director de l’Escola Politècnica Superior; Sr. JOAN MONYARCH CALLIZO, Degà del CETILL; i Sr. RAMON CAMATS GUÀRDIA, Regidor d’ Educació de l’Ajuntament de Lleida. L’acte tindrà lloc a a la Sala de Graus de l'Escola Politècnica Superior de Lleida (Campus de Cappont,Av.JaumeII,69).

mercatec07b

fletxa-grisMés informació