7è CONCURS D'IDEES DE NEGOCI
Xarxa de Trampolins Tecnològics del CIDEM

La Xarxa de Trampolins Tecnològics del CIDEM posa en marxa el 7è Concurs d’Idees de Negoci amb l’objectiu d’impulsar la creació d’empreses de base tecnològica en l'entorn universitari

Amb el suport de les universitats i escoles de negoci catalanes, la setena edició d’aquest concurs pretén fomentar l’esperit emprenedor i la cultura de la innovació entre els diferents col·lectius universitaris

La Xarxa de Trampolins Tecnològics del Centre d’Innovació i Desenvolupament Empresarial (CIDEM), organisme adscrit al Departament d’Innovació, Universitats i Empresa, ha posat en marxa la setena edició del Concurs d’Idees de Negoci, una iniciativa que pretén animar, formar i assessorar als joves emprenedors per tal de facilitar la posada en marxa d’e mpreses innovadores i de base tecnològica a Catalunya.

El concurs està dirigit a estudiants, titulats i investigadors de totes les universitats o escoles de negoci que vulguin desenvolupar una idea de negoci innovadora. Del total de participants inscrits es farà una primera selecció de 20 projectes finalistes que tindran accés a un programa de formació en l’àmbit de la gestió empresarial d’una coneguda escola de negocis. Així mateix els finalistes comptaran amb l’assessorament personalitzat d’un tutor que els ajudarà a desenvolupar el seu pla de negoci.

La inscripció al concurs, oberta fins al dia 30 de maig a les 14:00 hores, es pot realitzar a través de la web del Programa Innova de la UPC, que porta la Secretaria Tècnica del concurs http://pinnova.upc.es. L’elecció dels tres projectes guanyadors es donarà a conèixer en l’acte de lliurament de premis que tindrà lloc el proper mes de novembre.

El concurs està impulsat per totes les universitats i escoles de negoci que formen part de la Xarxa de Trampolins Tecnològics del CIDEM (Universitat de Lleida, Universitat Politècnica de Catalunya, Universitat Pompeu Fabra, Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona, Universitat Ramon Llull, Universitat Rovira i Virgili, ESADE, Universitat Autònoma de Barcelona, Fundació Parc d'Innovació La Salle, IESE, Universitat de Barcelona i Universitat de Girona).

La Xarxa de Trampolins Tecnològics, creada al 2001 i estesa per les universitats catalanes, detecta les oportunitats tecnològiques que sorgeixen en l’entorn universitari i ofereix serveis d’a ssessorament i acompanyament als emprenedors per tal d’ajudar-los a tirar endavant els seus projectes de creació d’empreses de base tecnologica i explotació de la propietat intel.lectual-industrial.

fletxa-gris MÉS INFORMACIÓ

7è Concurs d'Idees de Negoci