XIII Trobada d'Escriptors al Pirineu

XIII Trobada d'Escriptors al Pirineu'06Escriptors de llengua catalana i aragonesa s'aplegaran a Bellver de Cerdanya per tal de celebrar-hi la XIII edició de la Trobada d'Escriptors al Pirineu.

Nova edició, doncs, d'aquests encontres que propicien l'agermanament literari i personal i que tenen com a objectiu bàsic convertir l'espai pirinenc en font d'inspiració literària.

Dimarts 20 de juny

12.30h Sala de Reunions (Edifici del Rectorat) · Roda de premsa de presentació de la XIII Trobada d’Escriptors al Pirineu, que enguany tindrà lloc del 30 de juny al 2 de juliol a Bellver de Cerdanya, a càrrec de Ferran Rella, Ramon Sistac, Joan Blanco, Pep Coll, Andreu Loncà, Xavier Macià, Miquel Pueyo, Jordi Suïls, Albert Turull i Miquel Viladegut. També es presentaran el llibre Laubura, corresponent a la XII Trobada d’Escriptors al Pirineu, a càrrec d’Isidor Cònsul, i el llibre Rufaca de paraules. Antologia literària de la Cerdanya, a càrrec de Manel Figuera.

Divendres 30 de juny

20.30h Recepció a l'Hotel Bellavista de Bellver de Cerdanya per les autoritats locals.

ACTES PÚBLICS

Dissabte 1 de juliol

19.00h Obertura de la XIII Edició de la Trobada d'Escriptors al Pirineu a la sala gran de Ca les Monges de Bellver de Cerdanya.

La mirada dels altres. Els viatgers de la llengua anglesa al Pirineu. Conferència a càrrec de l'escriptor Sam Abrams.
• Presentació del llibre de la XII Trobada d'Escriptors Lauburu, relats dels Pirineus a càrrec d'Àlex Broch, crític literari.
• Presentació del llibre Rufaca de paraules (antologia literària de la Cerdanya) a càrrec de Manel Figuera, escriptor.

20.30h Recital poètico-musical a càrrec del grup Túrnez & Sesé a la plaça de Gustavo Adolfo Bécquer de Bellver de Cerdanya.

Organitza:

Grup d'Estudis de Llengua i Literatura de Ponent i del Pirineu.
Consell Cultural de les Valls d'Àneu.

Convidats:

Sam Abrams, Marta Alòs, Ramos Campo, Nieus Luzia Dueso, Manel Figuera, Ana Giménez, Chusé Inazio Nabarro, Carme Riera, Chusé Anton Santamaría, Vicent Usó.

Amb el patrocini de l'Ajuntament de Bellver de Cerdanya i la Diputació de LLeida.

Amb la col·laboració de Conxello d'a Fabla Aragonesa i Hotel Bellavista Cerdanya.

Amb el suport del Departament de Filologia Catalana i Comunicació de l'Universitat de Lleida, Institució de les Lletres Catalanes de la Generalitat de Catalunya i l'Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l'Alt Pirineu i l'Aran de la Generalitat de Catalunya.

www.bellver.org

Darrera modificació: