II Jornada sobre Literatura i Ensenyament Cal ensenyar literatura?

II Jornada sobre LiteraturaLa II Jornada sobre Literatura i Ensenyament és proposada com a àmbit de trobada entre docents universitaris, de l’ensenyament secundari i estudiants de Lletres, i com a marc de reflexió sobre els problemes que els són comuns. Aplega una diversa tipologia de professionals que s’ocupen públicament del patrimoni literari (professionals de la docència universitària i secundària, historiadors de la literatura, crítics militants) i també creadors perquè, en el context de la reiterada crisi de les humanitats i de l’aprimament del valor social de la literatura, s’exposin i es discuteixin, alhora que el panorama de la nostra realitat immediata, altres escenaris més convenients (si fos el cas), els motius que els justifiquen i les estratègies que els foren útils.

Dimecres 8 de març de 2006
Sala de Juntes del 2n pis de l'Edifici del Rectorat.

Podeu descarregar el programa de les Jornades i el trípic.

Darrera modificació: