Festa de la Creació. Insomnia

Festa de la Creació. InsomniaLectura de poemes amb veus consolidades i amb una certa trajectòria, i estudiants que tot just comencen a escriure.

Aquesta lectura podrà comptar amb noms com ara Joan Margarit, Pere Rovira, Jordi Pàmies, Emili Bayo, Ramon Rubinat, Pere Pena, Jordi Julià i Matias López. Per altra banda, hi haurà una generació de joves inquiets per la literatura i l'escriptura. La majoria d'ells formen part del col·lectiu literari "La tertúlia del dimecres" i són: Enric Boluda, Andratx Badia, Meritxell Nus, Joan Vicent Cantó, Àngels Marzo, Amat Baró i Isabel Garcia.

Recital poètic al Cafè del Teatre Escorxador de Lleida
Dimecres 22 de març, 22.30 hores

Organitzen: Consell de l'Estudiantat de Lletres i "La tertúlia del dimecres".
Col·laboren el Departament de Filologia Catalana i Comunicació, el Consell de l'Estudiantat de la UdL, l'Institut d'Estudis Catalans i el Cafè del Teatre.

Cartell Festa de la Creació. Insomnia

Darrera modificació: