Jornada virtual d'orientació professional a la UdL

Amb el president de la Cambra de Comerç de Barcelona i una experta en ètica

orientació 2019
Al 2019, la sessió es va fer al Rectorat / Foto: GlobaLleida

La Universitat de Lleida (UdL) realitzarà de forma virtual, aquest dimarts 10 de novembre, l'11a Jornada d'Orientació Professional: el mercat de treball, organitzada amb la Generalitat, la Diputació de Lleida i la Paeria. El president de la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona, Joan Canadell, i l'experta en ètica Begoña Roman, protagonitzaran conjuntament la xerrada inaugural. La resta del programa es desenvoluparà amb una dinàmica de multi-sales temàtiques per debatre a través de videoconferència.

El president de la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona, Joan Canadell, parlarà sobre quina és la demanda real del mercat laboral i les expectatives salarials a diferents àmbits. L'entitat que encapçala ha realitzat un informe sobre les professions més sol·licitades i amb major remuneració de Catalunya. Els participants també li podran preguntar sobre com afecta la pandèmia de COVID-19 a diferents àmbits.

La professora de la Universitat de Barcelona Begoña Roman donarà una visió ètica de la feina dels orientadors i les orientadores. Presidenta del Comitè d'Ètica de Serveis Socials de Catalunya i vocal del Comitè de Bioètica de Catalunya, les seues principals línies de recerca són la bioètica, l’ètica de les organitzacions i l’ètica aplicada a la intervenció social.

Els debats posteriors a la xerrada central se centraran en temes com ara Eines i recursos per a professionals per tal d'afrontar l'orientació professional en temps de COVID, Reinterpretació del context laboral i nous jaciments d'ocupació o Com es pot afrontar el procés d'orientació en el mercat laboral canviant?.

MÉS INFORMACIÓ:

Programa de la jornada