Un dissenyador de Linyola, guanyador del cartell de la 26a Universitat d'estiu

Es tracta d'Àngel Garcia, amb l'obra titulada 'Luca Pinetti'

El dissenyador gràfic de Linyola Àngel Garcia Solsona ha estat el guanyador del concurs de cartells que la Universitat de Lleida (UdL) organitza cada any per als seus cursos d'estiu, que enguany es desenvoluparan entre el 25 de juny i el 20 de juliol en diferents municipis com ara La Seu d'Urgell o la capital del Segrià. L'obra, amb el títol Luca Pinetti, s'ha imposat entre un total de 54 treballs arribats des diferents localitats de Ponent, Barcelona, València, Castelló, Múrcia, Navarra, Madrid, Granada, Huelva i Sevilla. Per això, rebrà un premi dotat amb 1.000 euros.

El jurat ha destacat la contundència i actualitat del disseny, valorant el joc de colors i la tipografia escollida. De la seua banda, l'autor ha explicat que amb aquest treball ha buscat "el contrast entre una il·lustració antiga, que recorda la tradició universitària, amb una tipografia i uns colors moderns i frescos". Àngel Garcia també ha volgut establir un joc entre la imatge i la tipografia, de manera que el 0 de 2018 es transformi en una part dels auriculars que duu posats el protagonista del cartell.

Totes les obres que s'han presentat al concurs es poden veure fins a finals d'aquest mes de març en una exposició al vestíbul de la planta -1 de l'edifici polivalent, al campus de Cappont. El programa de la 26a edició de la Universitat d'estiu de la UdL es farà públic a finals d'abril per obrir el període de matrícula durant la segona setmana de maig.