Or per a la UdL en el Campionat universitari d'esquí

Maia Roura s'imposa a la categoria femenina en l'eslàlom gegant

medallaesquiUdL2017
Podi femení Foto: Campionats de Catalunya Universitaris

L'estudiant de la Universitat de Lleida (UdL) Maia Roura s'ha proclamat campiona universitària de Catalunya en eslàlom gegant d'esquí, en la prova celebrada aquest cap de setmana a l'estació lleidatana d'Espot Esquí. Aquesta alumna de Fisioteràpia de la UdL es va fer amb l'or amb un crono de 40''96. L'argent va ser per a Gemma Contra, de la Universitat Pompeu Fabra, amb 49''98 i el bronze per a Laura Coll, de la Universitat Ramon Llull, amb 53''26.

La competició tenia un desnivell màxim autoritzat de 200 metres, amb un pendent d'entre el 13 i el 17%. Roura va aconseguir el millor temps de la classificació absoluta, retallant en gairebé un segon el crono del millor noi classificat i or en categoria masculina: Arnau Soler, de la UVic, amb 41"43.

Aquesta prova dels Campionats de Catalunya Universitaris s'ha celebrat en el marc de la Snowfest Espot 2017.