La UdL suma 17 medalles als Campionats de Catalunya d'atletisme

Els lleidatans aconsegueixen 10 ors, 4 argents i 3 bronzes

germans Porras
Els germans Porras, en plena competició Foto: Esports UdL

Els atletes de la Universitat de Lleida (UdL) han aconseguit un total de 17 medalles en els Campionats Universitaris de Catalunya celebrats aquest cap de setmana a la pista de Les Basses d'Alpicat, sota la coordinació de la UdL i el club Lleida Unió Atlètica. Sumen 10 ors, quatre argents i tres bronzes; 8 aconseguits per noies i 9, pels nois.

Entre els nous Campions Universitaris de Catalunya trobem el doblet de Paula Raul, en 100 metres i 100 metres tanques femenins. També ha signat un doblet Marc Liébana, campió en llançament de pes (7,260 quilos) i de disc (2 quilos). En 110 metres tanques masculins, Gerard Porras va pujar dalt del podi amb un registre de 14.59, mentre el seu germà Aleix va aconseguir l'argent amb 14.95.

Jone Zabaleta es va imposar als 800 metres femenins i Blanca Castillo, als 400 metres tanques femenins. Completen el llistat d'ors Roger Estradé, en 3.000 metres masculins; David Abrines, en salt de llargada; i l'equip masculí de relleu suec (100, 200, 300 i 400 metres), format pels germans Porras, Sergi Felis i Daniel Garcia.

Les medalles d'argent, a banda d'Aleix Porras, han estat per a Carla Ropero, en 3000 metres obstacles femenins; Cristina Fernández, en llançament de pes (4 quilos) femení; i Roger Estradé -que va guanyar l'or en 3.000-, en 1.500 metres masculins.

Els bronzes els han aconseguit Lucía Oscoz, en 1.500 metres femenins; Cristina Fernández, en llançament de disc (1 quilo) femení; i David Abrines, en llançament de javelina masculí.