La UdL estreny la col·laboració amb el Col·legi de Psicologia

El rector i el president de la Junta Rectora a Lleida signen un conveni

conveniUdLcolegipsicolegs
Puy i Celma, durant la signatura / Foto: UdL
La Universitat de Lleida (UdL) i el Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya (COPC) treballaran conjuntament en temes de formació i recerca, segons l'acord de col·laboració que han signat avui el rector de la UdL, Jaume Puy, i el president de la Junta Rectora de la delegació del COPC a Lleida, Jaume L. Celma. També promocionaran la col·legiació dels graduats en Psicologia per la UdL, obligatòria en aquest àmbit professional des que es va vincular a Ciències de la Salut. El conveni té una vigència inicial de quatre anys, prorrogables per un altre període de la mateixa durada.

El rector ha destacat la importància d'aquest tipus d'acords, donat que "la Universitat tendeix molts cops a ser massa acadèmica i ens hem d'atansar més al món professional". De la seua banda, Celma ha insistit que el col·legi professional vol "augmentar la sintonia amb l'alumnat, que es pot inscriure a quart curs amb una quota reduïda".

A l'acte de signatura també han assistit la degana de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la UdL, Maria Pau Cornadó, i el cap d'estudis del Grau, Marc Clarà. Cornadó ha explicat que ja fa 7 anys que realitzen activitats conjuntes amb el COPC, com ara conferències o la jornada d'orientació laboral per a l'estudiantat.