Premi de la Jove Cambra a l'app de la UdL sobre malalties rares

Reconeixen la tasca del grup de Biologia de sistemes i mètodes estadístics per a la recerca

premiappUdLmalaltiesrares
Alves, cinquè per la dreta, va recollir el premi / Foto: Facebook JCI Lleida

La Jove Cambra Internacional de Lleida ha lliurat enguany un dels seus premis al grup de recerca 'Biologia de sistemes i mètodes estadístics per a la recerca' de la Universitat de Lleida (UdL) i l'IRBLleida per haver desenvolupat una aplicació web per diagnosticar malalties rares. El professor de la Facultat de Medicina de la UdL Rui Alves va recollir el guardó en un acte celebrat al Palau de Congressos de la Llotja.

El grup de recerca ha estat reconegut en l'àmbit de la investigació, mentre  l'administrador de l'star-up de la UdL Intech3D, Joan Folguera, ho ha estat com a Jove emprenedor. Completen el llistat de premis el Grup Sardanista Montserrat, com a entitat social; Km0 Ponent. Associació Atlètica, com a valors de l'esport; Teresa Ribes, com a  Lleidatà Exemplar; i els Amics del Monestir de les Avellanes, a la categoria d'Empresa i territori.