El campus Igualada-UdL patrocina els equips juvenils de bàsquet

Acord de 3 anys tant pel conjunt masculí com el femení

Del Río i Badia presentant l'acord / Foto: Lidera Comunicació
El Campus Universitari Igualada-UdL s'ha convertit en patrocinador dels equips juvenils del Club Bàsquet Igualada, tant el masculí com el femení. La Universitat de Lleida (UdL) i el club han arribat a un acord que estén el conveni de patrocini pels propers tres anys i, pel qual, els conjunts d'aquesta categoria duran el nom del campus i vestiran la samarreta patrocinada.

El conveni l'han signat el delegat del rector al Campus Igualada-UdL, Ferran Badia, i la vicepresidenta del club de bàsquet, Neus del Río. Badia ha volgut destacar la "importància d'aquest acord per tal que la Universitat de Lleida s'arreli a la capital de l'Anoia a través d'un dels seus clubs esportius", destacant que això demostra com "la UdL vol ser part de la societat igualadina". Per la seua banda, Del Río ha expressat la satisfacció de poder tenir com a patrocinadora una universitat pública i històrica com és la UdL.

La presentació de la temporada 2019-2020 del Club Bàsquet Igualada tindrà lloc aquest divendres dia 4 d'octubre a les 19:00 h al pavelló esportiu de Les Comes. A l'acte hi participaran patrocinadors, jugadors i jugadores, equip tècnic i directiu del club, familiars i amics.

Text: Lidera Comunicació / Premsa UdL