El Consell Social i Alumni UdL estrenyen llaços

Col·laboraran en el programa Mentoring per a la inserció laboral de graduats

conveni alumni
Robinat i Moragues Foto: UdL

El Consell Social de la Universitat de Lleida i Alumni UdL col·laboran en el programa Mentoring de l'associació d'antics alumnes, destinat a afavorir la inserció laboral dels graduats. Així, ho recull el conveni que han signat els presidents d'ambdós entitats, Delfí Robinat, i Josep Maria Moragues, respectivament.

El Consell Social contactarà amb una vintena d'empresaris, directius i professionals de l'àmbit agroalimentari, les noves tecnologies, la salut i les humanitats per a què participin en els tallers i xerrades del programa Mentoring, que es va posar en marxa al 2015 i pel qual ja hi han passat més de 150 persones.

En aquest sentit, Mentoring va ser guardonat al 2015 amb el Premi Alumni Espanya-Banco Santander per treballar en pro de la inserció laboral dels titulats i els alumnes d'últims cursos, tot augmentant la col·laboració entre universitat i empresa.

D'altra banda, el conveni preveu que Alumni UdL participi, juntament amb altres representants de la societat lleidatana, en futurs fòrums de debat que el Consell Social vol impulsar.

La durada del conveni s’estableix per un període de tres anys, prorrogable tàcitament per períodes iguals successius.