L'ACUP, per una solució democràtica i dialogada per Catalunya

Els rectors i rectora catalans mostren malestar pels empresonaments

comunicat-acup-1
Associació Catalana d'Universitats Públiques

COMUNICAT DELS RECTORS I RECTORA DE LES UNIVERSITATS PÚBLIQUES CATALANES

"Els rectors i la rectora de les universitats públiques catalanes volem fer públic el nostre profund malestar pels empresonaments de diversos dirigents i càrrecs polítics. Considerem que hi ha altres vies per a afrontar la situació política que viu Catalunya en aquests moments i que la presó no és la manera de fer-ho.

Creiem que el diàleg i la negociació sobre la base de les idees haurien de configurar el marc per a afrontar els problemes polítics que ens afecten. D’acord amb aquesta convicció, hem defensat reiteradament el diàleg com a única manera d’abordar aquests problemes i restablir el funcionament ordinari de les institucions d’autogovern de Catalunya.

La situació extraordinària que viu el nostre país obliga tothom a actuar amb la màxima responsabilitat per propiciar una solució democràtica i dialogada al conflicte".

Barcelona, Girona, Lleida, Tarragona, 24 de març de 2018