Una cinquantena d'estudiants recull el Diploma d'Estudis Hispànics

Tots provenen de la Xina, a excepció d'una alumna russa

diplomaestudishispanicsUdL2019
Foto de grup al Saló Víctor Siurana / Foto: UdL
Un total de 51 alumnes ha rebut aquest dimecres el diploma d'Estudis Hispànics de la Universitat de Lleida (UdL), en un acte que ha tingut lloc al Saló Víctor Siurana del Rectorat. Provenen de cinc universitats xineses -Binhai, Machangdao, Changzhou, Hubei i Soochow-i una de Rússia. Les autoritats acadèmiques van lliurar als graduats de la tretzena promoció el certificat, l'expedient acadèmic, l'orla i el carnet d'Alumni UdL.

El diploma d'Estudis Hispànics és un títol de la UdL que facilita a l'estudiantat estranger un aprofundiment en el coneixement de la llengua i la cultura espanyoles. Dividit en dos quadrimestres i amb un total de 450 hores de docència, permet l'accés al grau d'Estudis Hispànics: llengua i literatura
Carregant el reproductor...