Sis estudiants de la UdL, entre els millors esportistes universitaris de Catalunya

La UVic ha acollit avui l'acte d'homenatge on s'han lliurat 49 guardons

taekwondistaUdL
La taekwondista Noemí Catalina, recull el guardó de mans de Jaume Armengou. Foto: UVic

Fins a sis esportistes de la Universitat de Lleida (UdL) es troben entre els millors de Catalunya. Es tracta d'Alba Casanovas (atletisme), Noemí Catalina (taekwondo), Montse Lamana (voleibol), Jordi Latorre (tennis taula), Marc Amorós (futbol platja) i José Ramón Rodríguez (curses a peu).

Avui, la Universitat de Vic (UVic), coordinadora dels darrers Campionats de Catalunya Universitaris, ha acollit l'acte d'homenatge als més destacats en aquestes proves, on hi van participar un total de 2.353 universitaris (1.493, en esports d'equip, i 860, en campionats individuals). De tots ells, 47 han estat premiats com a millors esportistes universitaris i 2 més com a millors esportistes absoluts.

La UdL, amb 39 medalles obtingudes (15 d'or, 15 d'argent i 9 de bronze), ha estat la cinquena universitat amb més medalles en els passats campionats. Van competir-hi 230 estudiants (165, en esports d'equip, i 65 més, en campionats individuals).

Durant l'acte, que ha comptat amb la presència del rector de la UVic, Jordi Montaña, el secretari General de l’Esport, Ivan Tubau, el vicerector d’Ordenació Acadèmica de la Universitat Internacional de Catalunya, Jaume Armengou, i el professor de periodisme esportiu de la UVic, Òscar Fernàndez, l'amfitriona ha donat el relleu de la coordinació dels Campionats de Catalunya a la Universitat Internacional de Catalunya.

Galeria fotogràfica: Acte de Cloenda dels Campionats de Catalunya Universitaris