Renovat el conveni per fer pràctiques en parcs naturals i el Servei d'espais protegits

ConveniAgriculturaUdL
Pelegrí i Roberto Fernández, durant la signatura / Foto: UdL

La Universitat de Lleida (UdL) i el Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural (DAAM) han renovat el conveni de cooperació educativa per a la realització de pràctiques acadèmiques externes que ambdós institucions mantenen des del curs 1998-1999.

El conseller Josep Maria Pelegrí i el rector de la UdL, Roberto Fernández, han signat avui l'acord que permetrà a tretze alumnes dels graus d'Enginyeria Agronòmica i de Forest que s'imparteixen a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA), fer una estada en pràctiques duent a terme tasques de suport a les diferents àrees dels parcs i del Servei d'Espais Protegits com ara: seguiments de bases de dades, d'àrees de lleure, espais naturals, arbres monumentals, projectes i informe, segons s'indica en el conveni. L'any passat es van poder beneficiar de les pràctiques 10 alumnes.

Pelegrí ha destacat "l'alt nivell de formació" de l'alumnat de Forestals de l'ETSEA i s'ha mostrat satisfet de renovar aquest conveni "que dóna l'oportunitat a l'estudiantat d'introduir-se al món laboral". En aquest sentit, Roberto Fernández ha insistit que el model de docència específic de la UdL passa per les pràctiques en empresa a totes les titulacions i per fomentar l'ocupabilitat. "La Universitat té l'obligació moral d'ocupar-se dels seus titulats", ha subratllat el rector.