Reconeixement al personal de la UdL que al 2020 complia 25 anys de servei

El rector ha tingut paraules d'agraïment i d'encoratjament per seguir millorant

25anys
L'acte ha tingut lloc al Saló Víctor Siurana. Foto: UdL
El rector de la Universitat de Lleida (UdL), Jaume Puy, ha presidit aquest dimarts l'acte de reconeixement al personal que l'any passat va complir un quart de segle de servei a la institució. Són un total de 30 treballadores i treballadors de la UdL, 11 membres del personal d'administració i serveis (PAS), 8 dones i 3 homes; i 19, del personal docent i investigador (PDI), 10 dones i 9 homes que, degut a les restriccions sanitàries, no van poder ser homenatjats al 2020.  Puy, ha estat acompanyat pel gerent, Ramon Saladrigues, i la secretària general de la UdL, Dolors Toldrà, en l'acte que ha tingut lloc al Saló Víctor Siurana.

El rector ha tingut paraules d'agraïment per a totes les persones presents, sobretot per la feina feta aquest darrer any, ple de dificultats i de canvis. Però al mateix temps els ha demanat seguir "tenint l'ambició de millorar, de ser sensibles a les noves necessitats i de mantenir un esperit incansable per treballar en la millora de la institució en els propers anys, que estaran marcats per la manca de recursos i canvis legislatius importants. Puy ha instat a "transformar-nos, deixant de banda burocràcies absurdes, complexos, prejudicis i interessos corporatius, i treballar per ser una institució de servei a les persones de totes les edats".

25 anys de servei a la Universitat de Lleida

PDI: Carme Bellet, Màrius Bernadó, Celia Casas, Jaume Codina, Pilar Cos, Eduard Cristóbal, Blanca Escardíbul, Carme Figuerola, Gemma Filella, Isaac Garcia, Enrique Gracia, Dolors Mayoral, Moisès Mira, José Antonio Moreno, José Ramon Olarieta, Jesús Pemán, Manoli Pifarré, Yolanda Soria i Magda Valls.

PAS: Alba Albert, David Garrido, Robert Garrofé, Carles Giné, Mònica Gràcia, M. José Pau, Olga Raich, Yolanda Ramos, Olga Rovira, Fermina Salillas i Neus Tamarit.

Continguts relacionats

Vídeo de l'acte de reconeixement pels 25 anys de servei a la Universitat de Lleida