Lliurament de les medalles Trueta a Joan Viñas i Elvira Fernández

El president Torra reivindica "l'excel·lència" dels professionals sanitaris catalans

medalles Trueta
Els premiats, amb el president Torra / Foto: Rubén Moreno (Generalitat de Catalunya)
El president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, ha lliurat aquest divendres les medalles Josep Trueta al mèrit sanitari al catedràtic de Cirurgia i rector de la Universitat de Lleida (UdL) entre 2003 i 2011, Joan Viñas, i la catedràtica de Medicina i directora de l'Institut de Recerca Biomèdica de Lleida entre 2015 i 2019, Elvira Fernández. Entre els 18 professionals reconeguts també hi havia el catedràtic jubilat de Patologia mèdica de la UB, Josep Terés, que va ser professor de la Facultat de Medicina de la UdL entre 1992 i 1996.

Torra ha reivindicat "l'excel·lència" dels professionals i ha recordat que el sistema sanitari de Catalunya és un model "d'èxit". Durant la seua intervenció, el president ha exhibit el compromís del Govern amb la salut i ha mostrat voluntat de seguir treballant per "millorar" el sistema sanitari i "superar les seues mancances".

Text: Comunicació Generalitat / Premsa UdL

MÉS INFORMACIÓ: