Plantada d'arbres a l'ETSEA per celebrar el Dia Internacional dels Boscos

Una alzina surera i un lledoner, darrera de l'edifici 4 del campus

plantadaarbresETSEAdiadelsbosbos2019
Els participants en l'acte simbòlic / Foto: ETSEA-UdL
El campus d'Agrònoms de la Universitat de Lleida (UdL) ha celebrat aquest dijous, 21 de març, el Dia Internacional dels Boscos amb un acte simbòlic de plantada d'arbres darrera de l'edifici 4. El director de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA), Jordi Graell, i el Subdirector General de Boscos de la Generalitat, Enric Vadell, han encapçalat aquesta activitat en què ha pres part estudiantat i professorat.

El lema d'enguany d'aquesta commemoració era Els boscos i l'educació. Aprèn a estimar el bosc. Per això, els responsables de l'ETSEA van decidir celebrar-ho plantant "dos arbres molt emblemàtics de Catalunya" com són l'alzina surera (Quercus suber) i el lledoner (Celtis australis).

A banda de Graell i Vadell, a l'activitat també han pres part el coordinador del Grau en Enginyeria Forestal de la UdL, Luís Serrano; el coordinador del Màster en Enginyeria de Forests, Jesús Pemán; i el Cap de Secció de Boscos i Recursos forestals de la Catalunya Central, Miguel Ángel Sobrino; així com alumnat i professorat de l'ETSEA.