Paula Raul, campiona universitària d'Espanya en 100 metres tanques

La UdL suma 5 medalles en atletisme i Taekwondo

Paula Raul medalla Espanya
Paula Raul, al centre, després de recollir la medalla Foto: Esports UdL
L'estudiant de la Universitat de Lleida (UdL) Paula Raul Sala s'ha proclamat campiona universitària d'Espanya en 100 metres tanques femenins, durant les proves disputades aquest cap de setmana a la pista Gaetà Huguet, a Castelló de la Plana. La UdL ha aconseguit un total de cinc medalles als campionats d'atletisme i de Taekwondo, organitzats per la Universitat Jaume I: un or, un argent i tres bronzes.

L'alumna de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social ha obtingut una còmoda victòria. Paula Raul ha creuat la meta amb un crono de 13.96. Completen el podi Carmen Sánchez, de la Universitat Politècnica de Madrid, argent amb 14.31, i Antia Martínez, de la Universitat d'A Coruña, bronze amb un temps de 14.84.

També en atletisme, l'estudiant del doble grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport i en Fisioteràpia de la UdL, Jone Zabaleta, s'ha hagut de conformar amb una medalla de bronze en 1.500 metres, amb un crono de 4:34.87, tres segons per darrera de la campiona, Solange Andreia Pereira Da Ponte, de la Universitat Catòlica San Antonio. L'argent ha estat per a Leticia Fernández, de la Universitat de Vigo.

Pel que fa als nois, Gerard Porras, alumne de Geografia, ha estat tercer en 110 metres tanques. El seu temps de 14.72 el va situar per darrere d'Enrique Llopis (14.29) i Jorge Ureña (14.32), tots dos de la Universitat Catòlica San Antonio. El també representant de la UdL Sergi Felis, de la Facultat de Medicina, va quedar sisè.

Pel que fa al Taekwondo, l'alumne de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social Alan de la Rocha ha guanyat la medalla d'argent en la categoria de menys de 87 quilos. El campió ha estat Víctor García, de la Universitat d'Alcalà d'Henares. En els combats celebrats al pavelló esportiu de la Universitat Jaume , l'alumne de l'Escola Politècnica Superior de la UdL Lluís Mas, ha estat bronze en menys de 80 quilos. L'or se l'ha endut Jon Andoni Cintado, de la Universitat Politècnica de València, i l'argent, Ángel Conesa, de la Universitat de Múrcia.