Obertura nocturna de les sales d'estudi a Cappont i Ciències de la Salut

Tres biblioteques funcionen aquest cap de setmana

biblioexamens
La bibloteca de Lletres, amb molta afluència pels exàmens / Foto: UdL

La Universitat de Lleida (UdL) ha decidit obrir en horari nocturn les sales d'estudi  de l'Edifici Polivalent, a Cappont, responent una petició del Consell de l'Estudiantat. Aquests espais funcionen de dilluns a divendres, de 21.00h a 06.00h del matí, excepte festius. Les sales d'estudi de Ciències de la Salut també allarguen horari i s'hi pot accedir entre les 09.00h i la 1 de la matinada, també entre setmana, fins el proper 2 de desembre.

Els espais oberts amb horari nocturn a Cappont, segons informa el Consell de l'Estudiantat de la UdL, són l'aula d'estudi en silenci (1.03), la sala d'estudis 1.10, les aules de treball en grup 1.11 i 1.12, les sales d'usuari 1.02 i 1.04, i els espais polivalents als vestíbuls de la planta 0 de l'Edifici Polivalent.

A l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA), aquests espais d'estudi  funcionen també de dilluns a divendres, de 09.00h a 21.00h. El mateix horari que a la Facultat de Lletres, al Rectorat, tot i que en aquest darrer campus la sala està oberta de dilluns a diumenge. El vicerector d'Infrastructures, Narciso Pastor, ha atès així les peticions que li havia fet arribar l'alumnat de diferents campus.

Quant a les biblioteques, aquest cap de setmana s'acaba el període extraordinari d'obertura. Ciències de la Salut funcionarà els dies 13 i 14 de novembre, entre les 09.00h i les 21.00h, com ho han fet els dos caps de setmana passats ETSEA i Lletres. Així doncs, aquests dies n'hi haurà tres disponibles.

El Consell de l'Estudiantat agraeix aquesta ampliació d’horaris de les biblioteques i sales d'estudi i demana que s'ajustin millor aquests períodes excepcionals al calendari d'avaluacions. "Quan van començar a obrir els caps de setmana, molts exàmens ja s'havien realitzat", explica el membre de l'equip de coordinació del consell central i coordinador del consell de l'estudiantat de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social (FEPTS), Xavier Ramon Molins. En aquest sentit, el vicerector explica que gradualment s'està recuperant la situació anterior a la pandèmia en aforaments i horaris i que, per tant, es podran anar ampliant, sempre i quan hi hagi la suficient demanda.

MÉS INFORMACIÓ:

Horaris biblioteques i sales d’estudis UdL