Nou rècord a la jornada de campus oberts de la UdL

Prop de 1.880 persones visiten els diferents centres aquest divendres

campusobertsUdL2017
Una visita a un laboratori en l'edició del 2017 / Foto: UdL

Un total de 1.878 persones -1.817 alumnes i 61 professors- participaran aquest divendres, 9 de febrer, a la 25a Jornada de campus oberts de la Universitat de Lleida (UdL) per a l'estudiantat de segon de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior. La xifra suposa un nou rècord de participants, superant en un centenar els de la passada edició (1.767 al 2017), tot i que es redueix el nombre de municipis d'origen. Els visitants provenen de 49 centres educatius d'arreu de les comarques de Ponent, la resta de Catalunya, Aragó i el País Basc.

Concretament, arriben de la capital del Segrià, Mollerussa, Balaguer, Tàrrega, Les Borges Blanques, Agramunt, Bellpuig, Alcarràs, Seròs, Almacelles, Almenar, Bellcaire, Barcelona, Tarragona, Igualada, Sabadell, Berga, Molins de Rei, Cerdanyola, Sant Fruitós del Bages, Tortosa, Reus, La Bisbal de l'Empordà, Gelida, Santpedor, Santa Coloma de Queralt, Binèfar, Barbastre i Vitòria.

Per centres, el que rebrà més visitants és la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, amb 404 alumnes, que enguany presenta com a novetat la Sala Multisensorial Snoezelen. La segueixen la Facultat de Dret, Economia i Turisme, amb 318  i l'Escola Politècnica Superior (EPS), amb 299. La Facultat de Lletres acollirà 202 estudiants en aquesta jornada, mentre a la de Medicina en seran 192 i a la d'Infermeria i Fisioteràpia, 141. Completen el llistat l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (136 participanys), i els centres adscrits de l'INEFC Lleida (97) i Relacions Laborals (28).

La Jornada de campus oberts "Coneix la UdL" és una iniciativa organitzada pel Vicerectorat d'Estudiants, amb la col·laboració de la unitat d'Informació i Atenció Universitària de la UdL. El programa inclou sessions informatives sobre els ensenyaments que s'imparteixen, visites guiades a les instal·lacions i un esmorzar a tots els campus. També hi ha tallers a l'EPS sobre temes com ara la interacció amb biosensors o el disseny digital i les tecnologies creatives.

Per traslladar-se al campus de Ciències de la Salut (Facultats de Medicina i d'Infermeria i Fisioteràpia) i al d'Agrònoms (ETSEA) hi ha un servei d'autobús urbà gratuït que sortirà a les 09.00h de davant de l'edifici del Rectorat. La tornada està prevista a les 13.30 hores. Per anar al campus de la Caparrella (INEFC), s'haurà d'utilitzar l'autobús urbà L10 Gran de Llívia-Caparrella.

Carregant el reproductor...