Lliuren les distincions ICREA Acadèmia 2016

Entre elles, la del catedràtic de la UdL Carles Feixa

ICREA Academia 2017
La representant de JOVIS, a l'esquerra de la segona filera / Foto: SUR

El conseller d'Empresa i Coneixement, Santi Vila, ha presidit aquest dilluns el lliurament de les distincions ICREA Acadèmia a 15 investigadors del sistema de recerca català, corresponents a la convocatòria del 2016. Entre aquestes, la del catedràtic d'Antropologia Social de la Universitat de Lleida (UdL), Carles Feixa. La investigadora Ariadna Fernández-Planells va representar el grup JOVIS de Feixa en l'acte de lliurament.

Amb les noves distincions ja són 192 els investigadors que han obtingut la qualificació ICREA Acadèmia a les universitats catalanes -6 de la UdL- en el marc d’aquest programa finançat pel govern amb 6 milions d'euros anuals.

Els guardons ICREA Acadèmia, que enguany arriben a la novena edició, reconeixen la tasca de recerca del professorat que desenvolupa la seua activitat en alguna universitat pública catalana i, alhora, pretenen retenir el talent investigador dins el sistema universitari de Catalunya. La convocatòria de la propera edició dels guardons s’obrirà a l'inici del proper curs acadèmic.