Les noies de futbol 11 de la UdL, campiones universitàries de Catalunya

Després de derrotar de forma clara la UB per 0-3

Futbol 11 Femení
L'equip, amb el trofeu / Foto: Jose Romero (Esports UdL)
L'equip de futbol 11 femení de la Universitat de Lleida (UdL) ha recuperat el títol de campió de Catalunya després d'imposar-se amb claredat en la final disputada al camp municipal de futbol del Poliesportiu Olímpia, a la Vila Esportiva Universitària de Sabadell. Les noies que entrena Ayoub Bacha han guanyat per un contundent 0-3 al conjunt de la Universitat de Barcelona (UB), amb gols de Laura Abad, Cristina Tortella i Sara Puerto.

La UdL havia arribat a la final derrotant la Universitat Pompeu Fabra (UPF) per 6 gols a 2, mentre la UB havia arrasat amb la  Universitat Ramon Llull (URL) per 8 a 0. Amb aquesta medalla d'or, les lleidatanes tornen dalt del podi, com ja van fer al 2018, quan es van proclamar campiones universitàries de Catalunya i d'Espanya. Llavors, la categoria era de Futbol 7. L'any passat, van obtenir l'argent i van quedar sots-campiones de Catalunya.

En categoria masculina, la medalla d'or del campionat universitari de Catalunya de futbol 11 ha estat per a l'equip de la URL, que s'ha imposat en la final al de la UPF per 0 - 2.