La promoció de la vida saludable, objectiu comú de la UdL i FeSalut

Conveni de col·laboració per donar suport a la coordinadora d'entitats

conveni fesalut
Monsó i Puy / Foto: UdL
Promoure estils de vida saludables per prevenir situacions de risc per a la salut és l'objectiu comú de la Universitat de Lleida (UdL) i l'associació coordinadora d'entitats per la salut de Lleida (FeSalut), segons el conveni marc de col·laboració que han signat el rector de la UdL, Jaume Puy, i la presidenta de FeSalut, Maria Carme Monsó. L'acord contempla fer difusió tant d'activitats de promoció de la salut com d'informació sobre les diferents malalties representades a la coordinadora. FeSalut i la Universitat de Lleida formalitzen així una relació que ja tenien, sobre tot a través de les Facultats de Medicina i d'Infermeria i Fisioteràpia.

"A banda de fer xerrades, col·laborem amb l'alumnat que necessita la nostra xarxa per a fer treballs, ja que arribem a més de 10.000 persones", ha explicat Alonso.  "Durant la pandèmia hem vist que les associacions no tenien recursos  i per això estem desenvolupant un projecte que té com a objectiu aprofitar sinergies i convertir-nos en proveïdors de serveis", ha afegit. En aquest sentit, el rector ha destacat que la UdL s'ha d'"atansar a les entitats que treballen al territori" i el vicerector d'Infraestructures, Narciso Pastor, ha assegurat que la UdL els pot facilitar la seua logística per fer arribar el missatge de FeSalut a més gent.