La neu obliga a suspendre alguns exàmens a la UdL

ETSEA i EPS aturen l'activitat acadèmica mentre la normalitat es manté a la resta de centres

nevadaUdL2015
La neu ha emblanquinat el campus de Cappont / Foto: EPS-UdL
La nevada d'aquest dimecres, 4 de febrer, a les comarques de la Plana ha obligat a suspendre alguns dels exàmens programats a la Universitat de Lleida (UdL). L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA) i l'Escola Politècnica Superior (EPS) han decidit aturar tota l'activitat acadèmica, tant durant el matí com durant la tarda. En el cas de l'ETSEA, s'han anul·lat una vintena d'exàmens i algunes classes de màster. A l'EPS se n'han ajornat 13. La resta de centres han mantingut una certa normalitat.

A la Facultat de Medicina i la unitat docent de l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova no s'ha registrat cap incidència destacable i s'han pogut fer tots els exàmens programats. A la Facultat de Dret i Economia només s'ha suspès un examen aquest matí, mentre un altre s'ha pogut realitzar amb normalitat. A la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, els exàmens es realitzen o no a criteri dels professors. De tota manera, el vicerectorat de Docència ha demanat al professorat que sigui flexible a l'hora de facilitar dates alternatives als alumnes que no han pogut fer una determinada prova.

A la Facultat de Lletres, ubicada a l'edifici del Rectorat, no s'ha hagut de suspendre cap activitat prevista, ja que els exàmens ordinaris han acabat i els de recuperació no comencen fins la setmana que ve. Al campus de Cappont, l'accés al pàrquing soterrani ha estat tancat durant les primeres hores del matí, fins que s'ha pogut netejar la neu acumulada a la rampa.