La Universitat d'estiu busca cartell per a una nova edició

Els originals es poden presentar al concurs fins al 18 de febrer

cartellsestiu2019
Exposició de les propostes que es van presentar a l'anterior edició / Foto: UdL
El concurs de cartells que impulsa anualment el vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària per escollir la imatge dels cursos d'estiu de la Universitat de Lleida (UdL) arriba enguany a la 23a edició. Les persones interessades a participar-hi poden fer arribar les seues propostes a l'Oficina de la Universitat d'Estiu de la UdL, ubicada a l'edifici Polivalent del campus 1 d'octubre, a Cappont, fins el 18 de febrer de 2020.

Les obres han de ser originals i inèdites, aptes per a la reproducció en quadricromia, i s'han de presentar muntades en cartró ploma. A més del cartell original, cal adjuntar el disseny de la portada dels fullets informatius de la Universitat d'Estiu, que enguany se celebrarà del 29 de juny al 24 de juliol de 2020. El premi per a la proposta guanyadora és de 1.000 euros.

Com ja és habitual, tots els treballs presentats al concurs formaran part d'una exposició, que tindrà lloc el proper mes de març al campus 1 d'octubre de la Ud.

Un total de 65 cartells, onze més que en l'edició anterior, van participar al certamen del 2019. La guanyadora va ser la il·lustradora i professora Roser Matas,  amb la proposta titulada Submergits que mostrava nois i noies en una piscina, tot combinant el lleure i l'estudi.
MÉS INFORMACIÓ:

Bases del concurs