La UdL tanca al públic durant la Setmana Santa

Amb aquesta mesura, preveu estalviar 30.000 euros

portesUdL
FOTO. UdL

La Universitat de Lleida (UdL) tancarà les seues portes al públic durant la Setmana Santa per estalviar uns 30.000 euros, una quantitat similar a l'assolida durant el mateix període de l'any 2014. La majoria d'edificis suspendran la seua activitat quotidiana entre els dies 30 de març i 6 d'abril, ambdós inclosos. Restarà en funcionament la Biblioteca de la Facultat de Lletres, a l'edifici del Rectorat, i es manté el servei de seguretat les 24 hores en tots els campus.

La biblioteca obrirà les seues portes en l'horari habitual de 9.00h a 21.00h del 30 de març a l'1 d'abril, així com els dies 4 i 5. Mentre, el 2 d'abril, Dijous Sant, només funcionarà de 9.00h a 15.00h i el 3, Divendres Sant, estarà tancada. També obren les sales d'estudi de Lletres i Ciències de la Salut, així com les sales d'estudi i d'usuaris de l'edifici Polivalent del campus de Cappont.

Altres equipaments de la UdL que continuen en funcionament són l'edifici CREA, a Cappont; els laboratoris del campus d'Agrònoms, i l'IRBLleida, al campus de Ciències de la Salut. També es manté obert el Registre General de la UdL, ubicat al Rectorat, els dies 30 i 31 de març, i 1 i 2 d'abril.

La Universitat de Lleida va començar amb els tancaments institucionals durant els períodes d’inactivitat docent a l'estiu del 2011 coincidint amb les retallades pressupostàries i, des de llavors, n'ha anat augmentant la durada. L'any passat se'n van produir tres: el de Setmana Santa, del 14 al 21 d'abril; el de l'estiu, del 2 al 24 d'agost; i el de Nadal, del 24 de desembre al 5 de gener de 2015.