La UdL, sots-campiona catalana de futbol sala masculí

Medalles de bronze en pàdel, futbol sala femení i voleibol masculí

futbolsalaUdL2017
L'equip s'ha penjat avui l'argent / Foto: Esports UdL

L'equip de futbol sala masculí de la Universitat de Lleida (UdL) s'ha hagut de conformar amb la medalla d'argent als Campionats de Catalunya Universitaris 2017 després d'un intens partit contra la Universitat de Barcelona (UB), disputat al Pavelló de La Mar Bella de la ciutat comtal. El conjunt que entrena Xavier Palau ha perdut per un ajustat 5 a 4 en la primera ocasió que arriba a la final d'aquest torneig.

La UdL també ha aconseguit la medalla del bronze al Campionat de Catalunya Universitari de Pàdel. La parella formada per Gerard Boquet i Carlos Vitales, tots dos alumnes de l'INEFC Lleida, comparteix metall amb la de la UVic. Els campions són els jugadors de la Universitat Rovira i Virgili (URV), mentre l'argent ha estat per a la UB.

A aquestes medalles cal sumar dos bronzes més aconseguits en esports d'equip. Les noies del futbol sala femení, dirigides per Jaume Borrero, s'han penjat el bronze després d'imposar-se a la UPC per 4 a 1 en els quarts de final, tot i perdre la semifinal contra la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) per 2 a 8. També ha guanyat el bronze l'equip de voleibol masculí, entrenat per Óscar Rodríguez, gràcies a la victòria a quarts sobre la Universitat de Girona per dos sets a zero. La semifinal la van perdre contra la URV (3-0).