La UdL s'estrena a l'Espai Ciència del Saló de l'Ensenyament

El CAEM descobrirà als visitants les tècniques més punteres d'anàlisi d'obres d'art

salo 2016
L'estand de la UdL al Saló de l'Ensenyament la passada edició. FOTO: SIAU-UdL

La radiació ultraviolada, la microscòpia òptica, la tècnica multiespectral o les transparències i les radiografies són algunes de les tècniques més punteres que s'utilitzen per a l'anàlisi d'obres d'art i que podran descobrir-se en l'estand que el Centre d'Art d'Època Moderna (CAEM) de la Universitat de Lleida (UdL) tindrà al Saló de l'Ensenyament del 22 al 26 de març.

Serà en l'Espai Ciència del Saló que impulsa la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i Fira Barcelona, amb l'objectiu de donar a conèixer la investigació i la innovació que duen a terme universitats, centres de recerca i empreses a Catalunya i estimular les vocacions científiques i tecnològiques entre els futurs universitaris.

Aquest és el primer any que la UdL participa en aquesta iniciativa sorgida al 2009 i, juntament amb ella, hi seran presents altres 38 institucions entre universitats, centres de recerca i organitzacions vinculades a la ciència que oferiran diferents activitats en els estands situats al nivell 0 del Palau 2 del recinte Firal de Montjuïc.

A més de l'Espai Ciència, la Universitat Lleida torna a estar present al Saló de l'Ensenyament que s'inaugura demà per tal de promocionar les 40 titulacions que actualment s'imparteixen en tots els seus centres. És per això que a més del personal del Servei d'Informació i Atenció a l'Estudiantat, hi haurà un becari per cadascuna de les set escoles i facultats. També hi haurà un estand de la UdL al Saló Futura de màsters, els dies 24 i 25 de març.

Altres espais promocionals on hi acudirà la UdL són el Saló d'Esports i Turisme de Muntanya (Lleida, 25 i 26 de març) i la Fira Europosgrados Chile (Santiago de Chile 28 i 29 de març).

Carregant el reproductor...