La UdL promociona les dobles titulacions i els màsters a Barcelona

En el marc del Saló de l'Ensenyament i el Saló Futura

SaloEnsenyament2014UdL
Futurs estudiants universitaris interessant-se per l'oferta de la UdL / Foto: UdL

La Universitat de Lleida (UdL) promociona aquests dies la seua oferta docent a Barcelona, en el marc del 25è Saló de l'Ensenyament i l'11è Saló Futura. La UdL fa especial incidència en les dobles titulacions. Entre les novetats, trobem Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport i Fisioteràpia (5 anys), i Educació Primària i Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport (5 anys). Completen aquesta oferta Administració i Direcció d'Empreses i Enginyeria Informàtica (5 anys), Dret i Administració i Direcció d'Empreses (6 anys), Educació Infantil i Educació Primària (5 anys), i Arquitectura tècnica - Civil Engineering (5 anys) de forma conjunta amb la VIA University College de Dinamarca.

Pel que fa a màsters i postgraus, actualment, l'oferta global a Catalunya és d'uns 450 títols, 150 menys que fa dos anys en un intent de racionalitzar aquesta formació. La Universitat de Lleida té previst impartir 33 màsters el proper curs 2013-2014. D'aquests, quatre estan pendents d'aprovació: Psicologia General Sanitària, Creació d'empreses audiovisuals i convergència digital, Direcció i gestió laboral, i Gestió administrativa.

La UdL participa en aquests certàmens amb un estand propi gestionat pel Servei d'Informació i Atenció Universitària (SIAU). També hi col·laboren 7 becaris del programa d'informació i orientació: dos de la Facultat de Dret i Economia, 2 de la Facultat de Medicina, 1 de la Facultat de Lletres, 1 de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària i 1 de la Facultat de Ciències de l'Educació.