La UdL participa a la primera jornada de neurocientífiques

Amb motiu del Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència

neurocientifiquesUdL
Cartell de la jornada

La Universitat de Lleida (UdL) és una de les 25 institucions de l'Estat espanyol que participa en la primera Jornada de neurocientífiques, amb motiu del Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència. L'Aula Magna de Ciències de la Salut acull aquest dilluns diferents activitats per visibilitzar la feina de científiques que treballen en àmbits com ara la biologia, la psicologia i la medicina. Així, "la seua trajectòria i experiència pot servir de model a altres dones i a la societat en general", expliquen des de la Societat Espanyola de Neurociència.

En el cas de la UdL, hi prenen part diferents investigadores de la UdL i l'IRBLleida, a més d'expertes de la Universitat Complutense de Madrid, l'Hospital La Fé de València i l'Institut de Neurociències de la Universitat Autònoma de Barcelona que abordaran diferents investigacions en un simposi i una taula redona. Entre les recerques que explicaran hi ha treballs sobre biomarcadors en Esclerosi Múltiple o la neurociència de l'emoció i la cognició.