La UdL, or en Futbol 11 masculí als Campionats de Catalunya Universitaris

Argent per a les noies de rugbi i handbol

futbolUdLcampionsfutbol2015
L'equip ha guanyat la final disputada a Sant Cugat Foto: Servei d'Esports UdL

L'equip de Futbol11 de la Universitat de Lleida (UdL) ha estat el millor dels Campionats de Catalunya Universitaris 2015 i s'ha endut la medalla d'or a la final disputada a Sant Cugat del Vallès. El conjunt de la UdL recupera així la corona aconseguida al 2012, després de dos anys havent-se de conformar amb la medalla d'argent. Els nois que entrena David Cámara s'han imposat a la Universitat de Vic per 2 gols a 1.

També en esports d'equip, les noies han aconseguit dos medalles més d'argent. En handbol femení, després de perdre a la final contra la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona per 41-32, i en rugbi femení, en caure davant el conjunt de la Universitat de Barcelona per 41 a 5.

Aquestes medalles se sumen a les cinc individuals aconseguides pels esportistes de la UdL en Taekwondo, 10 quilòmetres  i mitja marató.

Oficina de Premsa UdL / 02/03/2015
Primeres medalles de la UdL als Campionats de Catalunya 2015