La UdL contractarà 15 joves en pràctiques per a tasques d'I+D+i

analitzantUdL
Els contractes seran per fer tasques de recerca / Foto: UdL

Les ajudes per a la promoció de l'ocupació jove i implantació de la garantia juvenil en I+D+i del Ministeri d'Economia i Competitivitat (MINECO), permetran que la Universitat de Lleida pugui contractar una quinzena de joves menors de 30 anys (11 per a titulats universitaris i 4 per a titulats en formació professional), en diferents àmbits d'especialització relacionats amb la investigació, el desenvolupament i la innovació (I+D+i).

Es tracta de contractes de pràctiques de dos anys de durada que s'emmarquen en el Programa Operatiu d'Ocupació Juvenil del MINECO i que estaran cofinançats amb recursos procedents de la Iniciativa d'Ocupació Juvenil (IEJ) i del Fons Social Europeu, que suposen uns 600.000 euros.

Les persones que hi vulguin optar han d'estar inscrites al fitxer del Sistema Nacional de Garantia Juvenil i estar en possessió de les titulacions que s'especifiquen en les corresponents convocatòries. Els llocs a cobrir són en diferents serveis científico-tècnics de la UdL de l'àmbit agroalimentari, biomèdic, energètic i de  les humanitats, així com en els centres de recerca INDEST i INSPIRES.

Concursos Personal Administració i Serveis